Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Eethuis Tuba. Meer weten? Ontdek meer
Jan
26 jun 2026 om 19:47
alles perfect en goed verzorgd
Laura
25 jun 2026 om 19:54
Het was nog warm toen het aankwam
Lenne
23 jun 2026 om 18:53
Snelle levering, vriendelijke bezorger
Nicole
19 jun 2026 om 20:10
ik neem altijd de sla merimé. die is zo lekker. alhoewel ik geen banaan heb gevonden was de rest heel lekker. zeker met de mangodressing. mijn man had een durum speciaal met frietjes in. hij vond deze echt lekker. alles was goed verpakt
Agnieszka
13 jun 2026 om 18:40
heerlijk eten!
Simon
8 mei 2026 om 19:40
bangelijk!
Kevin
5 mei 2026 om 22:29
Alles was te hard gebakken
Stoffel
5 mei 2026 om 18:51
Eerst van zaak ( Aarstelaar ) naar Rumst gereden met een andere bestelling met mijn bestelling mee aan boord, daarna naar mijn locatie ( Edegem ). Hierdoor was mijn lookbroodje sompig van de condentie door de warmte, gelukkig was de hoofdmaal nog wel warm